woensdag 9 februari 2011

Picture time

Over de middag wat dansjes leren!

De gastheer van 't feestje: Mab

Mijne baas met Lucky (zo'n lieverd)

Mijn zalig koele kamer!

Uitzicht tijdens m'n fietstocht

De berg die ik beklom (ok,ok, deed hem maar voor de helft :)

Ook in het verre Cambodja: België

Een van de vele schilderingen op de binnenmuren van een tempel

Mijn jappanerke!

De rivier Siem Reap die door de stad loopt

Markt van Siem Reap

Electriciteitskabels netjes gedrapeerd en wat Khmer letters :)

En last but not least: Mr. Haan !

2 opmerkingen:

  1. Ik wacht eigenlijk stiekem nog op foto's van wat mooie mannen daar... Doe je best, Lise!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's !In ieder geval heb je een mooie leuke ingerichte kamer. Het landschap doet me denken aan het "Vlaamse platte land" en de verschrikkelijke wirwar van elektriciteitsdraden vind je ook in India, maar evengoed in Washington als in Seoel. Alleen in ons land stoppen ze die warboel in de grond. Waarin een klein landje toch GROOTS kan zijn...Die tanrantulaächtige spin vind ik ook super . Je mama hoogstwaarschijnlijk NIET !Tja en probeer dus een foto te schieten van een of andere mooie Cambodjaan, maar laat de man daar maar hoor( of breng hem mee voor je vriendin Julie)....
    Groetjes en amuseer je verder

    noenkel René

    BeantwoordenVerwijderen